اجتماعی

پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی خورخان دیر به ۹۲ درصد رسید

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به تسریع در روند اجرایی اسکله صیادی خورخان شهرستان دیر گفت: پیشرفت فیزیکی این اسکله صیادی اکنون به بیش از ۹۲ درصد رسیده است.

به گزارش توانا نیوز ،  عقیل امینی در جریان بازدید از اسکله صیادی خورخان بندر بردخون شهرستان دیر با بیان اینکه عملیات اجرایی بندر صیادی خورخان از اسفند ماه ۱۳۹۴ آغاز شد اظهار داشت: طرح‌هایی از جمله استحصال محدوده پسکرانه اسکله به مساحت یک هکتار، احداث راه دسترسی به طول ۹۵ متر و اسکله شمع و عرشه به طول ۵۰ متر و بلوک‌چینی اسکله پلکانی شمالی و جنوبی هر کدام به طول ۵۰ متر تا سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با همت سازمان شیلات ایران ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه اسکله خورخوان بندر بردخون دیر تخصیص یافت که این عملیات شامل، احداث و تکمیل سایبان و جدول‌کشی و دیوار محوطه و خیابان کشی و آسفالت تأسیسات مکانیکی و برقی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی خورخان دیر پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر این پروژه دارای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی است و روند اجرایی و تکمیل طرح‌ها شامل لایه‌های روسازی و پیاده‌رو، آسفالت خیابان‌ها و نصب گاردریل و روشنایی محوطه، در حال انجام است.

امینی ادامه داد: نصب سازه‌های فضایی، سایبان خشکی، جدول کشی، کابل کشی محوطه، پایه‌های روشنایی روی اسکله و پوشش پانل سایبان اسکله در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: نصب سامانه روشنایی و کابل کشی زیر سایبان اسکله، ایجاد مخازن ذخیره آب و سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی از دیگر فعالیت‌هایی است که در یک سال گذشته اجرا شد./نورنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا