اجتماعیعمومی

استقبال بی‌نظیر مشتریان از محصولات پتروشیمی جم در نمایشگاه دنیای پلاستیک

در روز دوم نمایشگاه قزاقستان غرفه پتروشمي جم شاهد استقبال بي نظير مشتریاني از کشورهای مختلف همچون روسیه و سایر کشورهای همجوار بود.

به گزارش توانانیوز ،به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در دومین روز از نمایشگاه دنیای پلاستیک مذاکراتی با شرکت‌های منطقه CIS در راستای گسترش بازار و معرفی گریدهای جدید جم و حضور موثرتر در بازار قزاقستان انجام شد از طرفي مذاكراتي با شرکت‌های حمل و نقل درباره وضعیت لجستیکی و حمل از بازار ایران به سمت بازار CIS صورت گرفت و پیشنهاداتی در حوزه انبار و دیگر مباحث مطرح گردید.

حضور مشتریان قدیمی در غرفه‌ی پتروشیمی جم و ديدار و مذاكره با همكاران واحد فروش در خصوص خرید مستقیم و سایر مسائل مربوط به ادامه همكاري يكي از موارد حائز اهميت در اين رويداد بود كه در اين راستا جلساتی با تیم فروش برگزار و راهنمايي هاي لازم به مشترياني كه از قبل به صورت غير مستقيم خريد كرده بوده‌اند ارائه شد.

با توجه به اینکه اولین و مهم‌ترین هدف از حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی قزاقستان، بازاریابی و شناسایی مشتریان بالقوه است تا حد امکان با مخاطبان هدف حاضر در اين رويداد دیدار و مذاکره با محور معرفی محصولات، شنیدن دغدغه‌ها در حوزه‌های مختلف و ترغیب ایشان به خرید بدون واسطه و خریداری مستقیم محصولات صورت گرفت.

شایان ذکر است نمایشگاه دنیای پلاستیک قزاقستان با حضور پرشور پتروشیمی جم از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن در مرکز نمایشگاهی آتاکنت آلماتی در حال برگزاری است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا