اجتماعیعمومی

سخنگوی بیماران اس ام ای آرزوی دارو را با خود به بهشت برد.

قصه‌ی تلخ بیماران اس‌ام‌ای و دوستان ما تلخ‌تر شد. فرزند پرتلاش جامعه‌ی اس‌ام‌ای و صدای رسای این بیماران، از بین ما رفت…

به گزارش توانا نیوز ،محمدرضا فلاحتکار پس از مدت‌ها تلاش برای همنوعان خود و فریاد زدن حق بیماران مظلوم، مانند صدها بیمار دیگر که از دارو محروم بودند، آرزوی دارو را با خود به بهشت برد.

هنوز بیماران زیادی چشم انتظار دارو و درمان هستند و با شرایط وخیم جسمی و روحی، با این بیماری پیشرونده مبارزه می‌کنند. هرروز عضلات بیماران ضعیف‌تر می‌شود و نفس‌ها به سمت خاموشی می‌رود.

محمدرضا بدون توانایی راه رفتن و حتی انجام کوچکترین حرکت بود، تنها دارایی او صدا و نفس‌هایش بود که آن را هم وقف بیماران اس‌ام‌ای کرد. حقیقتا جانانه جنگید و قهرمانانه بدرود حیات گفت.

او با همکاری دیگر دوستان، با پیگیری‌های مداوم از ریاست‌جمهوری، نمایندگان مجلس، وزیر بهداشت، معاونت بهداشت و غذا دارو و دیگر مسئولین، امید به سرانجام رسیدن درمان بیماران اس‌ام‌ای در ایران را داشت. با این حال همیشه تأکید می‌کرد که خود آخرین بیماری خواهد بود که دارو دریافت می‌کند.

این قول محقق شد! محمدرضا نه حالا و نه هیچوقت، دارو نخواهد گرفت؛ اما صدای بیماران اس‌ام‌ای خاموش نشده است. با خاموش شدن نفس‌های محمدرضا، نفس ما دوستانش به جای او بلند خواهد شد و حق خود را فریاد می‌زنیم: به امید دریافت داروی بیماران اس‌ام‌ای در ایران

فاطمه کنهانی عضو هیئت مدیره انجمن اس ام ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا