بین الملل

مقاومت لبنان، پادگان «اییلیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی- حزب‌الله لبنان- روز دوشنبه با اسکادران پهپادهای تهاجمی به مقر جدید لشکر ۹۱ در پادگان «اییلیت» در شمال شرق «صفد» حمله هوایی کرد و با هدف قرار دادن اماکن و محل استقرار افسران و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی، آنها را مورد اصابت مستقیم قرار داد و باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

به گزارش توانانیوز،، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان – حزب‌الله لبنان روز دوشنبه با یک اسکادران پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی جدید «لشکر ۹۱» در پادگان «اییلیت حشاهر» در شمال شرقی صفد در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند.

این عملیات در پاسخ به حملات و ترورهای دشمن صهیونیستی در شهرک‌های «البازوریه، دیر سریان و حولا» در جنوب لبنان صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است پهپادهای مقاومت از حریم هوایی بسیاری از پایگاه‌های نظامی اشغالگران که تحت حفاظت سامانه‌ها و سکوهای پدافند هوایی هستند بدون شناسایی عبور کردند که مهمترین آنها پایگاه گردان «السهل» در «بیت هلل» است، در حالی که رسانه‌های دشمن اشغالگر ناکامی گنبد آهنین در مقابله با پهپادها و انفجار موشک رهگیر بر روی زمین در «منطقه اییلیت هشاحر» را گزارش دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار یک پهپاد در منطقه «اییلیت حشاهر» خبر داده و اشاره کردند که یک موشک رهگیر بدون تلاش برای رهگیری این پهپاد روی زمین سقوط کرد.

این رسانه‌ها با اشاره به اینکه پهپاد یک اتاق سرپناه سیار را هدف قرار داد، افزودند در حالی که سربازان در داخل آن گیر افتاده بودند، آتش سوزی بزرگی در اطراف آن رخ داد./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا