ورزشیعمومی

کسب ۲۶ مدال رنگارنگ و مقام سوم پتروشیمی جم در مسابقات شنای صنعت پتروشیمی کشور

تیم شنای دختران کمتر از ۲۵ سال پتروشیمی جم با ۱۳ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۸ مدال برنز در رقابت‌های دختران صنعت پتروشیمی کشور به مقام سوم تیمی دست یافتند.

به گزارش توانانیوز، به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دختران کمتر از ۲۵ سال به میزبانی پتروشیمی تبریز در چهار رشته ورزشی شطرنج، والیبال، بدمینتون و شنا برگزار شد.

در آخرین رویداد این رقابت‌ها و در رشته ورزشی شنا، بیش از ۱۲۰ شناگر دختر کمتر از ۲۵ سال از پتروشیمی‌های سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که در پایان دختران شناگر پتروشیمی جم که با ۱۶ ورزشکار در این مسابقات حاضر شده بودند با کسب ۱۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز در عین شایستگی و اختلاف فقط ۷ امتیاز به مقام سوم تیمی این رقابت‌ها دست یافتند.

اعضای تیم شنای پتروشیمی جم در این دوره از مسابقات “آتریسا شاکری‌نیا” با ۲ مدال طلا، “آیسانا همایون” ۲ مدال طلا، “آدرینا زراعتی” ۲ مدال طلا، “آدرینا کاظمی زهرانی” ۲ مدال طلا، “پردیس کارگر” ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز، “مهشید بهمنی” ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز، “زهرا خبازی” ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز، “نرگس چهارده چریک” ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز، یکتا درج ۱ مدال طلا و ۱ مدال برنز، “مهدیه فولادوند” ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز، “صبا ریحانی” ۱ مدال برنز و “مریم گودرزی”، “مهیا رحیمی”، “پریا داوری”، “معصومه رحیمی” و “مژده رضوان” تشکیل می‌دادند.

در این مسابقات “فاطمه‌سادات هاشمی” به عنوان مربی، مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشت. همچنین “فاطمه ملوکی” و “زهره برجویی‌زاده” نیز به عنوان سرپرست و تدارکات، تیم را در این دوره از مسابقات تا پایان همراهی می‌کردند.

گفتنی است “فریبا مرادی” کارشناس ارشد امور ورزش و تربیت بدنی پتروشیمی جم به عنوان عضو کمیته فنی مسابقات و عضو کمیته فنی مسابقات صنایع ملّی پتروشیمی کشور از طرف این شرکت، وظیفه انتخاب بازیکنان برتر جهت حضور در مسابقات وزارت نفت را بر عهده داشت./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا