سیاسی

آزمون سخت نمایندگان مجلس

دکتر احمد میدری،گزینه رئیس جمهور منتخب جناب دکتر پزشکیان برای تصدی وزارت تعاون،کار،رفاه اجتماعی و آزمون سخت نمایندگان مجلس…

به گزارش توانانیوز،  بدون شک در بحبوحه انتخاب وزرأ برای تشکیل دولت،تمامی احزاب، و تشکل‌های سیاسی،اقوام و… موجود در کشور تلاش می کنند تا سهمی در چینش کابینه داشته باشند.

رئیس‌جمهور هم تلاش برای تشکیل کابینه فراجناحی و تمرکز بر ملاک‌های توانمندی، ‌ تخصص و سوابق مرتبط افراد را از ویژگی‌های فهرست کابینه پیشنهادی به مجلس دانسته و از همه نمایندگان مجلس و نخبگان کشور درخواست داشتند که دولت را در ادامه مسیر انتصاب مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر اساس ویژگی‌های بیان شده یاری نمایند.

یکی از وزارتخانه های مهم در کابینه دولت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد و رئیس جمهور منتخب جناب دکتر احمد میدری نماینده آبادان در دوره ششم را برای تصدی وزارت رفاه به مجلس معرفی کرده است.

احمد میدری که زمانی در سمت معاون وزیر رفاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول فعالیت بود در صورت اخذ رأی اعتماد از مجلس یکبار دیگر در قامت وزیر به ساختمان وزارت کار خواهد رفت.

دکتر میدری شاخصه های بارزی را در کارنامه خود داشته و دارد که از جمله آنها،داشتن برنامه کاری در چارچوب اهداف کلی دولت و ایجاد تغییرات لازم با دگرگون شدن شرایط،شجاعت در تصمیم گیری،داشتن انگیزه برای پذیرش مسئولیت،داشتن قدرت سازماندهی،باور به مشورت‌های تخصصی و…هستند که می‌توانند او را در راه اداره امور وزارتخانه مهم کار یاری رسانند.*

مطمئنأ عدم ارتباط فکری وزرا و نداشتن برنامه و استراتژی مشخص و واحد در تیم اقتصادی دولت مانع حل مشکلات اقتصادی می شود، ضمن اینکه چالش های جدید اقتصادی قطعی است و با ورود امثال دکتر میدری می‌توان به راحتی اینچنین موانعی را کنار زد.

کلام آخر اینکه پاکدستی از ماندگارترین سرمایه هایی است که تمام توان و توشه انسان برای حفظ آن هزینه می شود تا جاییکه برای سلامت آن شئونات شرعی و ارزش های عقیدتی نیز در خدمت پاکدستی قرار می گیرند که جناب دکتر میدری پاکدستی خود را بارها به اثبات رسانده و نمایندگان با رأی اعتماد خود به دکتر میدری می‌توانند تا مدت‌های مدیدی خیالشان از بابت اینکه در مورد وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی کار را به کاردان سپرده اند،راحت باشد…

حمید البوعطیوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا