سیاسیعمومی

مانعی پیش روی خانم صادق وجود ندارد

یک عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: خانم صادق با توجه به این که از بدنه وزارت راه و شهرسازی است و به عنوان کارشناسی که تمام پله ها را طی کرده، نظر مثبت کمیسیون را به خودش اختصاص داده. او سعی کرده در شورای عالی شهرسازی تصمیمات منطقی و بر مبنای منافع ملی و منطقه ای بگیرد.

به گزارش توانانیوز، علیرضا نثاری درباره وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: عده ای درباره عملکرد خانم صادق در شورای عالی شهرسازی می‌گویند او سخت گیر است. این سختگیری غیرشفاف نبوده و مشخص است ایشان منافع ملی و منطقه ای را عایت کرده است. همچنین باید در نظر داشته باشیم که شورای عالی راه و شهرسازی چندین عضو دیگر هم دارد.

نثاری همچنین با اشاره به این که تصمیمات باید از نظر تخصصی متناسب به نیازسنجی و آینده نگری باشد، توضیح داد: گذشته خانم صادق موضوع را تایید می کند و شخصا امیدوارم کسانی که با او مخالفت می کنند با انگیزه های شخصی این کار را انجام ندهند. اگر نقد درستی به او شد خانم صادق باید بپذیرد و در آینده اصلاح کند.

وی افزود: من خانم صادق را شجاع و با جسارت می بینم که عملکرد شفافی خواهد داشت. ورود به این عرصه شجاعت می خواهد و ایشان شجاعت کافی را به خرج داده و به اصطلاح زیر بلیط کسی نیست.

این عضو کمیسیون عمران درباره رای اعتماد خانم صادق گفت: من فکر می کنم او رای اعتماد را از مجلس می گیرد و وارد وزارت راه و شهرسازی می‌شود. ایشان در قامت وزیر باید بداند اداره مجموعه وسیعی مانند وزارت راه و شهرسازی با معاونت های قدرتمند شدنی است و ایشان برای عملکرد مناسب در وزارت خانه نیاز به معاون های حرفه ای و متخصص دارد و باید از سفارش های سیاسی پرهیز کنند.

این عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دلیل غیبت برخی از اعضای کمیسیون عمران نیز این بود که جلسه آخر روز پنجشنبه برگزار شد. با این حال ایشان اکثریت آرا را به خود اختصاص داد و به نظر می رسد فضای عمومی مجلس با خانم صادق همراه است. شخصا بعید می دانم مانعی برای ورود ایشان به وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد/ایرنا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا