بین الملل
موضوعات داغ

بازداشت فردی از جنوب آریزونا به دلیل تهدیدات ادعایی علیه ترامپ

مردی از جنوب آریزونا به دلیل تهدیدات ادعایی علیه ترامپ بازداشت شدب

یس بی، آریزونا (AP) — پلیس اعلام کرد که یک مرد از جنوب آریزونا به دلیل تهدید به قتل دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شده است. این بازداشت در روزی صورت گرفت که رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواه ۲۰۲۴ در منطقه برای بازدید از مرز ایالات متحده و مکزیک حضور داشت.

به گزارش توانانیوز،  کلانتر شهرستان کچایس هویت مظنون را رونالد لی سیورود، ۶۶ ساله از شهر بنسون، اعلام کرد. این شهر در همان شهرستانی است که ترامپ در بعدازظهر همان روز در حال بازدید از مرز بود و سناتور جی دی ونس، هم‌پیمان او، نیز اخیراً به آنجا رفته بود.

دفتر کلانتر گفت که سیورود حدود ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر در یک ایست بازرسی ترافیکی بازداشت شد.

این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به عنوان بخشی از برنامه عملیات برای بازدید نامزد دونالد ترامپ در تاریخ امروز، پیدا کردن این فرد اولویت داشت.»

جست‌وجوی آنلاین نتوانست هیچ حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به نام سیورود یا اطلاعات تماس او را پیدا کند. نام او به طور فوری در فهرست زندانیان زندان شهرستان ظاهر نشد و هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ دادگاه یا وکیلی که بتواند در مورد او صحبت کند، وجود ندارد.

دفتر کلانتر گفت که سیورود به دلیل چندین حکم معوق در ویسکانسین برای رانندگی تحت تأثیر الکل و عدم حضور در دادگاه، به‌علاوه اتهام جنایی تصادف و فرار در شهرستان گراهام، آریزونا، و عدم ثبت‌نام به عنوان بزهکار جنسی در شهرستان ککونینو، آریزونا، بازداشت شده است.

ترامپ در تاریخ ۱۳ ژوئیه از یک تلاش برای ترور جان سالم به در برد. این چهارشنبه، در اولین تجمع بیرونی خود پس از این تلاش، او از پشت شیشه ضدگلوله در کارولینای شمالی در رویدادی که بر امنیت ملی متمرکز بود، سخنرانی کرد.

__ این داستان اصلاح شده است تا نشان دهد که مقامات اکنون می‌گویند نام خانوادگی مظنون سیورود است، نه سوریود.

مترجم :مینو مهدور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا