بین الملل
موضوعات داغ

جدا شدن خواننده کی‌پاپ تایل از گروه پسرانه NCT به‌دلیل اتهام جرم جنسی

خواننده کی‌پاپ تایل از گروه پسرانه NCT به‌دلیل اتهام جرم جنسی نامشخص از گروه جدا شد.

به گزارش توانانیوز، سئول، کره جنوبی (AP) — خواننده کره‌ای تایل پس از آنکه به ارتکاب یک جرم جنسی نامشخص متهم شد، از گروه کی‌پاپ NCT جدا شد. آژانس او، SM Entertainment، روز چهارشنبه بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی X منتشر کرد و اعلام کرد که عضو گروه NCT پس از اطلاع از اتهام “مرتبط با یک جرم جنسی” از گروه جدا خواهد شد. این آژانس مشخص نکرده است که نوع جرم چه بوده است.

آژانس گفت: “ما به جدیت مسئله پی بردیم و تصمیم گرفتیم که تایل نمی‌تواند به فعالیت‌های گروهی ادامه دهد.” آنها افزودند: “ما این موضوع را با تایل مورد بحث قرار دادیم و تصمیم گرفته شد که او گروه را ترک کند.” همچنین گفته شد که او به طور کامل با تحقیقات پلیس همکاری می‌کند.

تایل یکی از اعضای NCT (تکنولوژی فرهنگ نوین) بود، گروه پسرانه کره‌ای که در سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد و به‌طور جهانی محبوب است. این گروه در حال حاضر دارای بیش از دو دوجین عضو است که به چندین زیرگروه تقسیم شده‌اند، از جمله NCT 127، NCT Dream، و NCT Wish. تایل اخیراً در NCT 127 فعال بود. این گروه که به خاطر موسیقی تجربی در ژانرهای مختلف شناخته می‌شود، با برخی از آثارش که در لیست‌های بیلبورد قرار گرفت، توجه بین‌المللی را جلب کرده است.

بیانیه SM Entertainment در کمتر از سه ساعت بیش از ۴۵.۷ میلیون بازدید داشت. گزارش پرونده‌ی کیفری به‌طور مستقل تایید نشد و پلیس از اظهارنظر خودداری کرد.

کی‌پاپ از کره جنوبی نشأت گرفته و ترکیبی از صداهای پاپ، R&B و هیپ‌هاپ غربی است که با عناصر فرهنگی کشور مخلوط شده است. این سبک به یک پدیده جهانی تبدیل شده، به ویژه پس از موفقیت گروه پسرانه BTS در اواخر دهه ۲۰۱۰.

مترجم : مینو مهدور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا