ورزشیاجتماعیعمومی

نتایج روز نهم پارالمپیک

در روز نهم بازی های پارالمپیک پاریس 2024، ورزشکاران ایران در رشته های قایقرانی، دوومیدانی، والیبال نشسته و وزنه برداری به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش توانا نیوز ، سعید حسین پور در کانو 200 متر کلاس KL1 به مصاف رقبایی از پرتغال، فرانسه، چین و مجارستان رفت که با زمان 50.70 صدم ثانیه در رده سوم گروه دوم قرار گرفت و به نیمه نهایی صعود کرد. او فردا در نیمه نهایی به آب می زند.

قایقرانی

سعید حسین پور در کانو 200 متر کلاس KL1 به مصاف رقبایی از پرتغال، فرانسه، چین و مجارستان رفت که با زمان 50.70 صدم ثانیه در رده سوم گروه دوم قرار گرفت و به نیمه نهایی صعود کرد.

دوومیدانی

در ماده دو 200 متر زنان کلاس T12 هاجر صفرزاده در مرحله مقدماتی در دسته چهارم در رقابت با 3 رقیب دیگر، با ثبت زمان 25.05 به عنوان نفر نخست راهی نیمه نهایی شد.

عرفان بندری در پرتاب نیزه کلاس F54 با ثبت رکورد 29.12 از رسیدن به مدال بازماند.او فردا در نیمه نهایی به آب می زند.شهلا بهروزی‌راد در گروه دوم مسابقات پاراکانوی کلاس KL3 پارالمپیک 2024 پاریس، در رقابت با 5 حریف خود با ثبت زمان 52.70 ثانیه به عنوان نفر پنجم از خط پایان عبور کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. در این رقابت نفرات اول هر گروه به فینال می‌روند و سایر نفرات راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا