بین الملل

بازگشت ناو هواپیمابر خود از مسیری دیگرگواه کارآمدی یمن است

رهبر انصارالله یمن گفت که «یکی از مهم‌ترین مواردی که گواه کارآمدی جبهه یمن است، اعلام آمریکا مبنی بر بازگشت ناو هواپیمابر خود از مسیری دیگر است نه دریای سرخ. این ناو به صورت قاچاق از اقیانوس هند بازگشت و وارد دریای سرخ نشد».

به گزارش توانانیوز،  «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز شنبه در آستانه میلاد پیامبر اسلام (ص) گفت: مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) مهم است و در سایه چالش‌هایی که امت اسلام با آن روبروست، می‌توان از این مناسبت بهره معنوی، تربیتی و عملی مورد نیاز را گرفت.

به نقل از سایت خبری المسیره، الحوثی افزود: امت اسلام از جانب دشمنان خود به اشکال مختلف مورد هدف قرار می‌گیرد و با خطراتی روبروست که موجودیتش را به عنوان امتی مستقل دارای طرح و برنامه، به خطر می‌اندازد.

قرآن آگاهی کافی را به امت داده است

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: قرآن کریم آگاهی کافی را به امت داده است مبنی بر اینکه خطر از ناحیه دو جنبه هماهنگ یعنی کفر و نفاق است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: تنها روشی که نشان دهنده بازدارندگی، پیشگیری و حفاظت از امت است، جهاد در راه خداوند متعال است. نهضت جهادی پیامبر در راه خدا با عملکرد عالی در انجام مأموریت و انجام وظیفه در بالاترین سطح ممتاز بود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و دشواری‌هایی که مسلمانان متحمل شدند و می‌شوند، ناشی از برهم خوردن مسئولیت‌های مقدس آنها برای برقراری عدالت در زمین و جهاد در راه خداست. کوتاهی، آثار و پیامدهایی بر قدرت و عزت و نقش امت در بین جوامع دیگر گذاشته است.

الحوثی تاکید کرد: با کمرنگ شدن نقش مسلمانان، نقش یهودیان با حمایت و نظارت متحدان مسیحی آنها بیشتر شد. با جبهه نفاق، نقش یهود برای گسترش فساد در زمین، هدف قرار دادن مسلمانان و اشغال فلسطین از جمله اماکن مقدس آن، دوباره رشد کرده است. عدم جهاد در راه خدا با انحطاط اخلاقی، ارزشی، فرهنگی، بی‌سوادی سیاسی و حماقت و سستی در احساسات همراه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا