ورزشی

پرسپولیس در دوحه شکست خورد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر رفت. پرسپولیس در این بازی نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دوحه شکست خورد.

به گزارش توانا نیوز، پرسپولیس در این مسابقه اوستون اورونوف، حسین کنعانی و ایوب العملود، سه ستاره خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و یوسف عطال و پدرو میگل دو مصدوم تیم قطری هستند.

ین بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم السد قطر پایان یافت. اپرسپولیس در یک بازی کلافه کننده نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و در دوحه شکست خورد.

لحظات حساس بازی:

حرکت خوب و پاس در عرض ژوائو با شوت امید عالیشاه در شرایط نامتعادل همراه شد و مشعل برشام توپ را در آغوش گرفت.

*آراکی یوسکه، داور ابن مسابقه چند روز پیش دیدار ایران و قطر را سوت زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه العملود، کنعانی و اورونوف را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. با برخورد دست محمد کامارا به صورت وحید امیری در دقیقه ۶ او احساس مصدومیت کرد و روی زمین افتاد.

ترکیب پرسپولیس برای تقابل با السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا

خوان کارلوس گاریدو در این دیدار حساس از ترکیب الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، لوکاس ژائو و علی علیپور استفاده می‌کند.

فرجی با توجه به مصدومیت العملود جانشین این مدافع مراکشی شده و مرتضی پورعلی‌گنجی و لوکاس ژائو برای نخستین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب قرمزها قرار خواهند گرفت.

پرسپولیس

ترکیب السد:

مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوئلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافائل سپاستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویا

شرح گل:

سانتر اکرم عفیف از روی نقطه کرنر با اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ در شلوغی محوطه جریمه جلوی پای مهاجم السد افتاد و ماتئوس اوریبه در دقیقه 45 توپ را دور از دستان گندوز به گوشه دروازه فرستاد.

گاریدو: با انگیزه بالا آماده دیدار با السد قطر هستیم

سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار با السد قطرگفت: پرسپولیس همیشه عادت به پیروزی داشته است. با انگیزه بالا آماده دیدار با السد قطر هستیم.

کارلوس گاریدو افزود: تیم ما انگیزه بسیار خوبی برای این مسابقه دارد. اردو و تمرینات مناسبی داشتیم و با سازماندهی عالی وارد میدان خواهیم شد. این لیگ قهرمانان است و برای ما بالاترین انگیزه را دارد، به همین دلیل انتظار داریم بازی خوبی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه عادت به پیروزی داشته است و هر مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد. امشب هم مسابقه‌ای خاص است و ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

گاریدو اضافه کرد: کلید پیروزی در این دیدار، داشتن سازماندهی مناسب، زدن گل در لحظه مناسب، دفاع خوب و رقابت‌پذیری است. تیم ما مستحکم و منسجم است و با نگرش مثبت به این بازی خواهیم رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا