پایگاه خبری توانا

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: تفاوت این سازمان با سایر حوزه‌های خدمات‌رسانی این است که مردم به ما پول می‌دهند تا در ازای آن از ما خدمات مناسب دریافت کنند و هیچ نهاد موازی هم وجود ندارد که اگر نتوانستند از ما خدمات دریافت کنند، به آن نهاد مشابه مراجعه کنند. مردم اگر موفق نشوند از یک بانک وام بگیرند، به بانک دیگر مراجعه کرده و خدمات را از آنجا دریافت می‌کنند، اما سازمان تأمین‌اجتماعی چنین شرایطی ندارد. بنابراین حساسیت کار در مجموعه ما بسیار بالاست.

به گزارش  پایگاه خبری توانا ، سمینار آموزشی خدمات و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی طی دو روز و با حضور معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و مدیران حوزه خدمات و پشتیبانی ادارات استانی این سازمان با هدف آشنایی با آخرین تحولات حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی برگزار شد.

جمیل حق‌پرست، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی با تأکید بر حساسیت و اهمیت فعالیت‌های این حوزه گفت: مجموعه مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی از مهمترین و حساس‌ترین بخش‌های این سازمان است و همه خدماتی که سازمان تأمین‌اجتماعی به مخاطبان و ذی‌نفعان ارائه می‌کند، به نوعی از مجرای این حوزه پشتیبانی می‌شوند.

وی افزود: با توجه به مأموریت و رسالت مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه خدمت‌رسانی به نیروهای مولد جامعه، همه ما در همه حوزه‌های فعالیت سازمان وظیفه داریم در انجام کارهای‌مان دقیق و حساس باشیم تا خدمات به بهترین شکل ارائه شود. لازم است خدمات را آن طور به خدمت‌گیرندگان ارائه کنیم که دوست داریم به خودمان هم به همان شکل ارائه شود و اگر این‌طور باشد حتما مورد توجه همه قرار می‌گیرد.

حق‌پرست با تأکید بر اینکه وظیفه سازمان تأمین‌اجتماعی، ارائه خدمت به مردم در فضایی امن، خوشایند و آراسته است، گفت: تفاوت این سازمان با سایر حوزه‌های خدمات‌رسانی این است که مردم به ما پول می‌دهند تا در ازای آن از ما خدمات مناسب دریافت کنند و هیچ نهاد موازی هم وجود ندارد که اگر نتوانستند از ما خدمات دریافت کنند، به آن نهاد مشابه مراجعه کنند. مردم اگر موفق نشوند از یک بانک وام بگیرند، به بانک دیگر مراجعه کرده و خدمات را از آنجا دریافت می‌کنند، اما سازمان تأمین‌اجتماعی چنین شرایطی ندارد. بنابراین حساسیت کار در مجموعه ما بسیار بالا است و ما وظیفه داریم که به بهترین نحو به مردم ارائه خدمات داشته باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی؛ فردین سلیمی پارسا، مدیرکل خدمات و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی نیز در افتتاحیه این سمینار ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه خدمات و پشتیبانی گفت: به خاطر اهمیت و حساسیت بخش مالی و خدمات در سازمان تامین‌اجتماعی، سیستم‌های نظارتی داخل و خارج سازمان به حوزه ما خصوصاً به بخش قراردادهای مالی بسیار حساس هستند و با توجه به این‌که سازمان تأمین‌اجتماعی امانتدار مردم و منابع این سازمان در زمره حق الناس است، لازم است در انعقاد قراردادهای مالی دقت بالایی داشته باشیم./ایسنا

مطالبمرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین خبرها

پربازدیدها

مطالب پیشنهادی