فرهنگی و هنریاجتماعیعمومی

فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز برای نیروهای فراجا به صورت ویژه اکران خواهد شد.

به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی

فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» برنده بهترین فیلم در جشنواره های كالیفرنیا و برنده برف طلائی بهترین كارگردانی فیلم و بهترین بازیگر زن جشنواره هلسینكی فنلاند و برنده بیش از بیست جایزه و عنوان برترین از جشنواره های متعدد دیگر برای نیروهای فراجا به صورت ویژه اکران خواهد شد.

به گزارش توانانیوز ، روابط عمومی و امور بین المللی موسسه سینمایی هزاره هنر هفتم فیلم بچه ای با جوراب قرمز با بازی سمانه نصری، پانته آ بهرام، امین زندگانی، علیرضا كمالی، افشین سنگ چاپ، امیر یل ارجمند، شهاب شكوه محمدی، سیامك حلمی، فرانك تمنایی و مجتبی علی اكبری که عنوان برترین فیلم جشنواره های متعدد بین المللی را از آن خود کرده است برای کارکنان خدوم نیروی انتظامی به صورت ویژه اکران می شود.

خداداد جلالی که به تازگی با فیلم زنی با ارابه چوبی به عنوان برترین کارگردان جشنواره فیلم عشق آمریکا به فیلم زنی با ارابه چوبی شناخته شد در خصوص این برنامه اعلام کرد: با هماهنگی های در دست اقدام فیلم سینمایی دختری با جوراب قرمز به صورت افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی و به عنوان تقدیر از زحمات این نیرو اکران خواهد شد.

وی در خصوص فیلم جدیدش که در کورس جشنواره های بین المللی گوی را از رقیبان زیادی ربوده است اظهار کرد : سال جاری در بخش آثار بلند سینمایی جشنواره فیلم امریکا، سه فیلم «زنی با ارابه چوبی» به کارگردانی خداداد جلالی «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی و «آخرین تانگو با پری» به کارگردانی اشکان شاپوری، در این جشنواره حضور پیدا کردند که در نهایت فیلم زنی با ارابه چوبی با بازی محمدرضا فروتن برنده دو جایزه و تندیس معتبر جهانی شد.

گفتنی است جشنواره بین المللی فیلم آمریکا پس از معرفی برترینها شرکت کننده در این فستیوال تندیس برترین کارگردانی در معقوله صلح و مهربانی را به خداداد جلالی برای فیلم زنی با ارابه چوبی و تندیس بهترین موسیقی فیلم را به داریوش تقی پور سازنده موسیقی این فیلم اهدا شد.

مراسم آغازین این جشنواره در سال 2025 همزمان با اکران فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی و برگزاری مراسم اهدا جوایز به خداداد جلالی و آهنگساز برجسته ایرانی برگزار خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا