اجتماعیفرهنگی و هنری

موفقیت فیلم سینمایی «قصه پری» در جشنواره ایندین فست

قصه ی پری تکنیکی ترین و هنری ترین فیلم جشنواره ایندین فست  شناخته شد
فیلم سینمایی «قصه ی پری» به کارگردانی اشکان شاپوری از سوی هیات داوران جشنواره فیلم امریکا به عنوان برترین فیلم تکنیکی و هنری انتخاب شد.

به گزارش توانانیوز، به نقل از روابط عمومی  این پروژه،   «قصه ی پری» به نویسندگی و کارگردانی اشکان شاپوری برنده جایزه بهترین فیلم تکنیکی و هنری از منظر داوران جشنواره «ایندین فست» آمریکا انتخاب شده و در سایت جشنواره مذکور آمده است: «جشنواره ایندین فست آمریکا تندیس شایستگی بهترین فیلم از نظر تکنیکی و هنری به فیلم قصه ی پری  به نویسندگی و کارگردانی اشکان شاپوری از ایران اهدا می کند»
در این فیلم عشق پسر به پدر پیری را خواهیم دید که در فراق مادر خود ، پدرش دچار بیماری سختی شده و پسر تلاش میکند تا بیماری پدر را با جازدن خود به جای مادر و پرستاری از پدر بیمار ی وی را درمان کند.

گفتنی است فیلم قصه ی پری با نام بین المللی the last tango with pari  به فستیوال route66 ایالات متحده راه یافه است و از اقبال خوبی برای انتخاب بهترین فیلم برخوردار خواهد بود.

جوایز فیلم «ایندی‌فست» (IndieFEST FIlm Awards) که در بین ۱۰۰ رویداد برتر سینمایی فیلم دنیا قرار دارد رویدادی سینمایی است که از برترین آثار و عوامل اجرایی آن‌ها در رشته‌های مختلف تجلیل می‌کند. «ایندی‌فست» با هدف بهابخشی به خلق اثر و خلاقیت جاری در آن، به‌صورت رویداد سالانه برگزار می‌شود.این رویداد سینمایی در هر دوره برگزیدگان خود را از میان آثار برجسته در حوزه فیلم سینمایی، تلویزیون، ویدئوگرافی و رسانه‌های جدید می‌شناسد و به آثاری که به معضلات اجتماعی می‌پردازند، نگاه ویژه‌ای دارد.

بازیگران و عوامل این فیلم عبارتند از : هوشنگ مرید «پدر»،اودین روشن «ماهور»،محمود نظرعلیان،حمید خندان،فرنوش نیک اندیش،شیما بختیاری،امیر حسن ناطقی،معصومه تیز چنگ،میترا تبریزی،حدیثه مقدم،نازنین رضوانی،سلیمان مختاری. سرمایه گذار:اشکان شاپوری،تهیه کننده:مجید بابایی،جانشین تهیه کننده:محسن گلابگیرها،مجری طرح:زهره علیزاده،تدوین:اسماعیل منصف،طراحی و ترکیب صدا:حسین مهدوی/حسن مهدوی،موسیقی:بابک زررین،مدیر تولید:امیرحسن ناطقی،مدیر فیلم برداری:آرش صادقی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:سجاد سپهری شکیب،دستیار دوم کارگردان:مارال شکری،عکاس:ثمینه طهوری،منشی صحنه:پریسا دادخواه،طراح صحنه و لباس:مهران بستانی،طراح گریم:بابک کشن فلاح،طراحی و اجرای جلوه های بصری:امین انتشاری،جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان،رنگ پرداز:محسن فرج اللهی مدیر صدابرداری:امید قربانی،کرین:حسن لطفی،فیلم بردار پشت صحنه:زهره فرخنده،مدیر تدارکات:رضا مومنی،سلیمان مختاری،محصول:امپراطور، مدیر روابط عمومی:مهدی یوردخانی ، پخش:فیلمچی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا